aaron aziz dan ayah sorry

pagi tadi aku hantar bapak aku kat HKL , then bapak aku 'izinkan' drive kat tengah tengah KL tu . yg bizi giler tu . 


v
v
v



( excited kan ? )
v
v
v



so tanpa berlengah , aku start drive

( aku tak sempat nak senyum kat abang macho naik Kancil sebelah aku tadi )


v
v
v






then ade lorong kecil sebelah kiri nak masuk line aku . aku ternampak kereta hamsem . berserta orangnye !

" WOW ! AARON AZIZ !"



kerete je dapat snap :<



aku masih ta puas hati


v
v


( zoome : kan aaron tuuu ? HAHAHAHA * overexcited * )

-----------------------------------------------------
then aku teruskan pemanduan





lepastuh aku masuk kawasan hospital , sikit punya susah nak cari parking . pack gila !


tension gila !


v
v
v


pastu masa nak keluar dari parking tu , bertapa lah malangnya . . .


aku tak reti agak , masa nak belok langgar simen tepi uuuu :( then calar ouhhh :'(


SORRY AYAH :(


v
v
v


tapi ayah ta marah pun . cool aje huhuhuhu

takut dah nak drive kat KL lagi :(

No comments:

Post a Comment