aku pun nak buat doodles untuk orang

pada satu petang yang lapar ( dalam bulan Ramadhan ) , aku tak tahu nak buat apa . mak aku suruh masak tapi malas dol . selama ni aku je yg masak . naik kematu tangan . muahahaa :D so aku pun menggada blogwalking . aku tengok banyak blogger femes pompuan yg menawarkan freebies iaitu doodles . aku pun tatau menatang ape doodles ni eceli . yg aku nengok , doodles tu mcm kartun yg dilukis ? emm pastu ada jugak doodles yg tak free . kene bayo . yg kene bayo tu lawa dol . yg free tu tak lawa , muahaha :D emm tbe tbe bersarang kat hati ini , nak buat doodles untuk orang . aku buat doodles ni FREE jeeee , sesuai untuk semua orang . tua muda , semua peringkat usia pon boleh . termasuk yg dah tiada bersama kita lagi di dunia ini


v
v
v




v
v
v


untuk kapel


v
v
v


can tribute to someone or your memory


v
v
v


i also draw for your favourite artis . HAHAHAHA



hahahahaha ! sapa nak boleh la hubungi 999 , cakap je kat operator tu . kalau dia marah , buat bodoh je . eceli tu password . sebab sesape nak doodles aku ni , just for serius buyer ? buyer ke istilahnye ? what ever la munahhhh :p

No comments:

Post a Comment