you such weirdo

kau sangat weirdo bagi aku .

(gugel)

sebab kau suka sangat tibe tibe moody , sooo uncool .
lepas tu , bila aku tanya kau tanak jawab . pastu buat muka babi bengang je kat aku . ape salah aku ? bukan aku yang rogol kau ? >.< pelis lah . . seharian tadi aku belum langsung cakap apa apa kat kau , sebab aku menahan sakit perut cirit birit . erghh ! lepas tu bila kau moody , semua benda kau na hempas tunjuk protes . DEKAT AKU ? wadefekkk . . sekali dua kali kau macam tu , SELERA jugak aku na pujuk . bila dah terlampau banyak kali , aku rasa macam nak baling kau ke kandang harimau . hadan ukeh ( padan muka ) lepas tu , kau suka spoil mood aku nak gelak best best . kalau kau ta suka dengar aku dengan kawan - kawan kehormat aku bergelak ketawa , sila lah pergi belajar dengan gorila kat hutan . kan sunyi sepi ? okay , sekali aku menegaskan , KAU SANGAT WEIRDO BAGI AKU . dah la namau kawan ko , bye !

No comments:

Post a Comment