tolong aku kawan kawan


hempon aku yang boleh buat underwater photography tu dah rosak. dia hang masa aku on twitter ramai sangat follower  so aku back to fon nokia cap boleh baling anjing. yang tak boleh on twitter. kesian fans aku yang dahaga mention hi back. emmm tak kira lagi berapa gambar sup beruang yang aku tak upload lagi kat instagram. pehh. camne peminat aku nak follow up kegiatan harian aku.

so tujuan aku buat entry ni, aku ingin memohon jasa baik kawan kawan. buat tabung, letak la kat pasar ijok, pasar malam rabu bukit kucing dan pasar malam depan econsave alam jaya bagi mengutip dana untuk aku beli iphone 5s gold 64gig macam bos aku pakai.

tapi kalau korang segan nak buat tabung, belikan jela terus. kalau korang nak hutang kat kots memot ke sengheng ke, aku tak kisah.

tolong la eah kawan kawan. apa guna berkawan kalau tak mahu hulurkan bantuan.

jasa baik korang aku dahului dengan senyuman penuh harapan dan impian. jasa baik korang hanya Allah swt jualah yang dapat membalasnya. semoga korang dikurniakan suami / isteri handsome dan anak anak yang muka macam justin bieber.





sekian,
Farhanna :)

16 comments:

  1. hai farhanna. never thought u ada blog . huh...mesti ko dah expert kan gila ?! ajo laaaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhahah. basic tu boleh la setakat nak buat enrty. kahhhh ~ emm kau pegi la carik tutorial , atau nak senang lagi pegi carik blogger yang offer perkhidmatan editkan blog. sekian wabillahitaufik walhidayah. bertemu lagi kita di episod pada waktu yang sama.

      Delete
  2. Haha..pandai buat lawak la. Seronok bila baca.

    ReplyDelete
  3. phewwww fon sendiri pon pakai iphone 4s je cane nak belikan utk org . hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah. emm nak belikan kat orang kene berikan yang terbaik muahahah xD

      Delete
  4. farhana..mana button follow kau..aku guna teroping gajah dah ni tapi tak nmpak lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bawah gambar aku tu. yang join this site :) lainkali pakai teropong gajah, jangan pakai teroping. hahaha >:D

      Delete
  5. Replies
    1. hihihiiii :p boleh la? belanja kita satu :3

      Delete
  6. Huwaa. Sama la. fon rosak :( Pakai fon cap baling dekat anjing. Frust woi ~ Tgh dahaga iphone jugak ni. Dh la gold handsome.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahha! kannn? hamsem sangat. jom la sama sama buat tabung untuk bantuan iphone :3

      Delete
  7. dah letak pasar ijok tu.. depan kedai pak aji jual buah.. pukul 9 jgn lupe pergi ambik tau (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha serious ni? :3 serunuk dua runuk tiga runuk la kitew :3

      Delete
  8. hi! done follow back hehe ;)
    salam kenal :D

    ReplyDelete
  9. hye dik.. nnti tlg akak pula kak. ip6s akak jatuh retak sepuluh ribu.. baru tukar screen sebab retak. da terbang 550. ni kalini jatuh pula anak akak baling. so nak kena terbangkan another 550 utk repair screen.. akak tlg adik, adik tlg akak k. win win.. #muahxciket

    ReplyDelete