tertekan

mesti punggung aku berkembang , hehe :p

memang best duduk kat kerusi dari pkul 2 petang sampai 10.30 malam , punggung ni beralih kejap na pergi mandi sembahyang berbuka puasa dan . . . . . . buang air besar ^o^
pada hari esok aku ada dua pembentangan panjang , aku puasa ( no water to replace wasted saliva when talking so much thing ) brrrrr !
pada petang tadi aku terbantai tidur tepi laptop sampai aku mimpi kawin dengan anak raja Brunei  , lastly bangun tengok kat MS word baru tulis

" Forum Jenayah "

then aku duduk sambil bermenung-menung dengan harapan idea datang bergolek dari langit . tapi apakan daya , otak petang tadi tumpul . sampai waktu berbuka aku sapu bersih lauk pauk atas meja . baru lah otak aku mencurahkan idea . tapi baru teringat kerja semalam , last week , tahun lepas dan 3 bulan lepas ta siap lagi

padan muka aku

No comments:

Post a Comment